مـجله دیـــــنی فرهــنگی بیــــــنشجو
انتظار به معنای آماده شدن است، تلاش در راه ایجاد جامعه مهدوی... ادامه »
  • Who is Mahdi?
    Mahdi is a revered figure among Shia Muslims, believed to be one of the divine prophet Mohammad's last descendants and a descendant of the murdered Imam Hussain (Who has been murdered thirsty, shed on the ground, and trampled with hatred).
  • اندیشه‌ مهدویت منحصر به شیعیان و یا مسلمانان نیست؛ بلکه همه یا اغلب ادیان و مذاهب موجود در جهان، به گونه‌ای به “موعود” باور دارند.
  • در این زمینه یکی از روانشناسان به نام «آدلر» اظهار می‌دارد: به طور کلی در چهار تا پنج سالگی شخصیت، منش، رفتار و سبک خاص زندگی هر فرد مشخص می‌شود و این روال تقریباً تا آخر عمر ادامه می‌یابد.
ریزنوشت

فرزند بیشتر زندگی بهتر

تک فرزندها بد تربیت می شوند و والدین شان نیز که همیشه نگران آسیب دیدن تنها سرمایه زندگی خود هستند مبتلا به اضطراب و زندگی پر استرس می باشند .

کاهش جمعیت ، پروژه نابودسازی مستضعفان

در اوایل دهة 90 میلادی، وقتی آقای جرج بوش، (پدر جرج دبلیو بوش) پروژة نظم نوین جهانی را اعلام کرد، هیچ کس نمی‌توانست حدس بزند که در زیر این عنوان چه پروژة وحشتناکی نهفته است.

قرار بود که با روش‌های مختلف از تعداد جمعیّت جهان کاسته شود و هزینة این کاهش را هم خانواده‌های سلطنتی بریتانیا و کمپانی‌های چند ملیّتی و راکفلرها تأمین می‌کردند.
کشتار خاموش از طریق تولید و توزیع بیماری‌های دست‌ساز کمپانی‌های داروسازی، عقیم‌سازی زنان، تغییر شیوه‌های غذایی سنّتی، افزایش موادّ تکمیلی به چرخة غذایی و بهداشتی مردم (مانند فلوراید و کلر)، ترویج هم‌جنس بازی و جلوگیری از زاد و ولد طبیعی تنها صورت‌هایی از شیوة عمل فرزندخواندگان شیطان برای تحقّق پروژة جهان در سال 2000 بود.در این میان، کشورهای اسلامی در فهرست کشورهایی قرار گرفتند که می‌بایست عقیم و مقطوع النّسل شوند. اردن، سوریه، تونس، ایران و سایر کشورهای اسلامی در صف قرار گرفتند.

از همین طریق، در سال 1371 (مطابق خبرگزاری جمهوری اسلامی) ایران در میان 75 کشور در حال توسعه، در زمینة کنترل جمعیّت در بالاترین رده قرار گرفت.

طیّ این فرایند،یک میلیون زن شیعی ایرانی و بیش از 80 هزار مرد شیعه عقیم شدند تا مطابق خواست پیروان مالتوس و شاگردان ایرانی‌اش رشد جمعیّت به یک ممیز هشت درصد کاهش یابد.
این واقعه کمترین نتیجه‌ی ارائه خدمات رایگان مراکز بهداشتی و درمانی برای عقیم‌سازی مردان و زنان بود. در تیر ماه 1372،روزنامه خراسان خبر ارائه خدمات رایگان در 60 مرکز بهداشتی درمانی شهرستان مشهد را اعلام کرد.


تنها جایی که نه تنها شعار فرزند کمتر زندگی بهتر وجود ندارد، بلکه به عکس ساکنان آن سعی دارند، مطابق دستور تورات با زاد و ولد روی زمین را بپوشانند، رژیم اشغالگر فلسطین است. امّا همین‌ها فرمان عقیم‌سازی برنامه‌ریزی شده را برای کشورهای اسلامی صادر می‌کنند.
اگر با حسابی ساده و سرانگشتی اعلام شود با این روش کنترلی موجود و در مقابل رشد جمعیّت بالای برخی فرقه‌های مذهبی سلفی و وهابی که مطابق فتاوای فقهای خود نه تنها از روش کنترل جمعیّت دیکته شده، پیروی نمی‌کنند بلکه نکاح زنان متعدد و کثرت اولاد را بر خود واجب می‌شناسند. طیّ سال‌های آتی ایران از زمرة کشورهایی که جمعیّت حدّاکثری آن شیعه نیست خارج می‌شود.
حرف مردم
نام شما:
ایمیل شما (نمایش داده نخواهد شد):
حرف شما: