مـجله دیـــــنی فرهــنگی بیــــــنشجو
انتظار به معنای آماده شدن است، تلاش در راه ایجاد جامعه مهدوی... ادامه »
  • Who is Mahdi?
    Mahdi is a revered figure among Shia Muslims, believed to be one of the divine prophet Mohammad's last descendants and a descendant of the murdered Imam Hussain (Who has been murdered thirsty, shed on the ground, and trampled with hatred).
  • اندیشه‌ مهدویت منحصر به شیعیان و یا مسلمانان نیست؛ بلکه همه یا اغلب ادیان و مذاهب موجود در جهان، به گونه‌ای به “موعود” باور دارند.
  • در این زمینه یکی از روانشناسان به نام «آدلر» اظهار می‌دارد: به طور کلی در چهار تا پنج سالگی شخصیت، منش، رفتار و سبک خاص زندگی هر فرد مشخص می‌شود و این روال تقریباً تا آخر عمر ادامه می‌یابد.
ریزنوشت

تفسیر به ...

از عجائب این دوره زمانه یکیش اینه که جناب گویند با وجودی که زنده و در دسترس هست شنوندگان خیلی محترم پیرامون ابعاد نظر گوینده و هدف او شروع به گمانه زنی و بررسی احتمالات می‌کنند
خوب عزیز دل چاره کار اینکه از خود گوینده بپرسی نظرش  و هدفش چیه؟
چرا اینقدر وقت گران‌بهای خود را صرف گمانه زنی می‌کنی و آخر کار هم به احتمال زیاد دچار انحراف میشی؟
البته شایدهم دوستان بخواهند تفسیر به رأی کنند و نظر خودشون را در قالب بیانات بزرگان قالب جامعه کنند. که در این مورد اصلا ما نظر نمیدهیم و کاری‌هم به این کارها نداریم. باشد عبرتی برای جنابان گویندگان آخه شنوندگان که در پی عبرت نیستند چرا؟ چون اگه بودند که دست به تحریف کلام دیگران نمیزدند.
میگی نه نگاه کن
حرف مردم
ناشناس
ثبت شده در تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
ازاین چیزا در این روزها زیاد دیده می‌شود هرکسی میخواهد با مایه گذاشتن از دیگران و مخصوصا رهبری حفظه الله، به اهداف خودش برسه

نام شما:
ایمیل شما (نمایش داده نخواهد شد):
حرف شما: